Un cop més, rebem la visita de Sholto Kynoch, director de l’Oxford International Song Festival, que impartirà aquestes masterclasses de Lied, song i mélodie aprofitant el seu recital a Barcelona junt amb la mezzosoprano Helen Charlston. Kynoch és el fundador i director de l’Oxford Song (antic Oxford Lieder) un festival que s'ha construït una reputació nacional i internacional en els seus vint anys d’existència. Promou el Lied i la cançó a través de més de cinquanta recitals anuals i desenvolupa la propera generació d'artistes a través del seu programa jove, a més a més de promocionar el cant escoles primàries locals i potenciar les noves composicions,
Bases del curs
Per optar a la realització de les masterclasses, els duos hauran d’enviar els següents materials a la direcció info@victoriadelosangeles.org fins a un mes abans de les masterclasses .
Enviament en format mp3 o Youtube de 2 peces d’estils diferents. Cal que siguin Lieder, mélodies o cançons.
Enviar biografia i dades de contacte dels aspirants.
Fotocòpia escanejada del DNI.
Llistat del repertori preparat per al curs.
Ingrés de 40€ en concepte de drets d’inscripció, que es descomptarà del preu final.
Places limitades. S’admetrà un màxim de 6 duos.
Repertori
Lied, song i mélodie
Seleccionats
Els alumnes seleccionats seran informats per email.
La matrícula s’abonarà via transferència bancària abans de l’inici de les classes al compte de la Fundació Victoria de los Ángeles abans esmentada.